Nuon – reorganiseren Bedrijfsbureau

In een complexe periode en organisatie kreeg intrprimus de verantwoordelijkheid voor het managen van de transitie van het bedrijfsbureau Zakelijke Klantenservice. Onderdeel van de transitie waren het integreren, reorganiseren en kantelen van de bedrijfsbureaus Zakelijke Markt en MKB. Door consequent aandacht schenken aan de mensen en blijven doorzetten op belangrijke onderdelen, is er rust gebracht en vertrouwen in de ontwikkelingen. Tevens is gewerkt aan een professionelere aanpak van projecten binnen het CCC door middel van introductie van een standaard projectaanpak en coachen van de projectmanagers.

De klant zelf zegt hierover:

“We hebben Gabor ingehuurd in een hectische periode van transitie. Gabor vervulde de rol van interim manager bij het Bedrijfsbureau van de Zakelijke Klantenservice van Nuon. Zijn doel was helpen met het verder vormgeven van en rust brengen in het Bedrijfsbureau. Ook het verder professionaliseren van projectmanagement was onderdeel van zijn taak. Tevens heeft Gabor een belangrijke rol gespeeld bij het integreren van 2 afdelingen. Gabor is naast de expert ook een zeer prettig persoon om mee te werken.” Heiko Harmsen, collega MT-lid Nuon CCC